11 February 2008

PASNI KAT MAT MANA PULAK???????

Pertemuan diTG Corner Sri Iskandar memang meriah.Terlalu meriah.Antara yang datang pada hari tu ialah Datok Lah dan datin Nik,Norma Ibrahim,Toke Restoran Puan Latifah dan Suami,Azhan Azmi,Khalil,Ismail Hasan,Fatlilah Hj.Saleh,Ustaz Muhammad Abd.Rahman yang mewakili Perak.Sementara dari Kedah ialah saya sendiri,Nasir Ahmad(Lok)Amar Abd.Rahman(Raja Pecut KIK),Zubir Rashid,Roshidi Ismail(Uncle)Husin Md.Isa
Ramai yang mula nya bgtau nak datang tapi tidak dapat datang antara nya ialah Dr.Fauzi,Mohabbat(mungkin letih sbb baru balik dr.bandung)Che Tipah jugak,Yang Arif Kak Ani mula nya kata nak datang,Anson masih diKK kerana tidak dapat menukar tiket untuk balik awal,Weldan yang baru balik dari umrah kerana demam,Dr.bakery (mungkin lambat dapat email dr saya) dan yang paling rasa tak lengkap sdr MODERATOR kita yang sama2 arrange pertemuan d Sri Iskandar ini dengan saya tidak nampak batang hidung dan terpaksa balik awal kerana ada beberapa commitment yang terpaksa di selesaikan
asmawi......u ni tak abih-abih dok kecikkan hati pn.Latifah kita tu.Dari dulu sampe la ni u masih nak sakitkan hati dia.Apa lah salahnya u just make a call dan p breakfast di restoran Che Tipah kita tu dan cabut la.at least dia tau u dah datang dan ada hal.Bekali-kali che Tipah dok tanya kat i....asmawi ada terasa ngan i ka??????

malam tu Che Tipah merungut2 kat i dah bila dia tersilap faham maksud sms anson yang i fwd kan kat dia......"""""i di Sabah.I touchdown kat KLIA jam 2.30ptg.Tak sempat nak join.Rasa rugi dan jeolous....sms dari anson taksat....""""""dia belum abih baca dah reply sms i dok merungut2 dan berleter.
'''''''apa la u ni fuad,u yg arrange lunch kat sini tiba2 u cabut p sabah.klu mcm ni i pun tak mau p.frust la dgn u ni......"""""
Memang itu la semangat ukhuwah dlm diri kita sekarang ni.Yang tak dapat datang rasa miss yang terlalu miss.Dan yang menunggu pulak rasa terlalu kecewa.Anson cukup cemburu sekarang ni bila i sebut2 tipah dan norma.Konon i tak sebut nama dia dah.Ni pun satu...dah tua2 pun bahaya jgak nih

Masa taaruf tu,sdr kita si Azhan masih lagi sebak.saya rasa dia masih terharu.Cukup terharu rasa nya.Apa tidak nya???????30 tahun tak pernah berjumpa dan nama pun hampir tak ingat.Macam kawan kita kat Kota Bharu nuh,Arifin Hasan....dia kol me...zahari.Ada ka pulak nama arwah bapak saya yang dia ingat.Betoi2 dia tak ingat nama saya.Bila saya tanya dia (thru' hp)dia masih dok sebut nama saya...zahari.saya dapat tahu dari Mus yang si Ripin ni akan lapor diri di JP Pahang ari ni.11 hb2 2008 sbg cc.Posting tak tau lagi kat mana tapi di Pahang.Kawan kita naik pangkat.Pasni Pn.Padzilah kawan kita di Kuantan tu boleh halo.halo la dengan si Ripin.

Tapi,ada cerita lagi sedih selepas bertolak balik ketempat masing2.Nanti kita biarkan kawan kita yang mengalami peristiwa sedih tu menceritakan nya.

saya rasa selepas ni kita cuba elakkan perjumpaan dalam musim2 perayaan.Terutamanya Fat Choy Special ni...Tak dak yang special dah pase Fat Choy ni.The worst traffic jammed i 've never and ever kna b4.Saya dengar bini i kata nak buang air dalam toilet yang berbayar pun kena Q punya la panjang.Berpeluh2 menahan ........@@@@@@@@@@@@

I pun tabik jugak kat Datok Dolah Dan Datin Nik ni.Setakat ni dia orang tak mis lagi semua reunion yang kita atur kecuali yang mula2 kita buat kat SAHARA INN tg.Malim.Itu pun saya rasa pase dia orang tak tau.Klu tau i gerenti dia orang mesti join.Lepas tu datang pun awai sekali.Saya saja yang dok sampe paling lewat setiap kali.Pase gambar2 yang datok tulis tu saya takdak kamera.Rosidi,Husin dan Lok saja yang bawak kamera.Nanti kita harap dia orang akan muatkan dalam blog ni secepat yang boleh

Pase pertermuang di Tganu tu kita harap hj.Mang arrange la elok2.Lagi ramai lagi baik sbb memang pelajar2 dari sana ramai kat KIK dulu.Buat susungatur bagi selesa sikit sebab kita semua dah ada famili.Kena set up elok2 so takdak la yang tak boleh attendg nanti dari sana.Kami disini...inshaallah......Klu ada ruang kami akang p joing

Naim,Mohabbat dan Anson....i frust u all tak dapt dtg kat SI tu.Ramai kawan2 dok tanya u all.Tak payah la dok masuk racing motor tu lagi ,naimmmm...dah tua dah kita ni.Kita racing yang lain pulak

okey,wassalam

-fuat azahari

No comments: