17 January 2008

Salam Lok buat Dr. K

Assalamualaikum........


Salam hormat..bertemu juga kita akhirnya setelah 30 thn dgn masing2 membawa diri. Dibantu dgn kecanggihan teknologi serta kepintaran otak manusia kerdil bernama asmawi maka kita dapat berjumpa dan berbicara disini.kita sepatutnya menghargai usaha dan susah payahnya.inilah yang dinamakan sahabat...


Dr.Kay(nama glamor bakri mat derus di kik)..t.kasih atas call mlm tu.kami bercerita panjang. semuanya berkisah tentang kik dan juga perjumpaan diklang. bila menatap wajah kwn2 semasa direstoran tu amat teruja sekali hati saya.sorrylah mawi. saya gagal hadir walaupun teringin sgt nak jumpa kalian semua.saya menatap wajah sahabat2 satu per satu.sedih ada, sayu ada dan mcm2 lg yg datang dlm fikiran saya.perasaan itu timbul apabila diteliti kebanyakannya dah terlalu banyak berubah. banyak yg tak terbayang.siapa sebenarnya.sorry mawi..bukan sengaja. 30 thn terlalu lama .memori dah terlampau slow...yg.tak banyak berubah dr.kay dan md.nor yaakob.masih steady.begitu juga cikgu sushama..yg lain masih ada yg saya langsung tak ingat..utk arpi taib.dialah satu2nya kwn baik masa diklass dulu.munkin dia dah lupa.slm utk dia... dr.kay adalah murid kesayangan cikgu sushama. cita2 cukup tinggi dan alhamdulillah apa yg dicita dah dpt.tahniah...utkmu kwn. dan sambutlah salam ingatan dari lok utk kamu.... jumpa lagi


Lok......5 Sc 2

No comments: