17 January 2008

Dapat jumpa semula

Assalamualaikum
Saya Zubir Abd.Rashid dihubungi oleh Fatimah dan Asmawi semalam. Rasa teruja bila kawan-kawan lama tel. sebab dah lama dok cari dimana semua kita berada., maklumlah saya dok di Baling, kawasan ulu tapi la ni sesapa dari pantai barat nak ke Kelantan atau dari kelantan nak ke Penang atau Langkawi mesti lalu tepi rumah saya ikut highway baru. Saya baru nak mula hari ni. Teringatm kenangan dengan kawan-kawan di KIK yang selalu keluar malam p makan dekan stesen keretapi pinjam basikal Pak Guard. Kawan sebilik saya Asmawi Hasan di mana berada dengaq kata di Pahang negeri asalnya. Bila bercakap bunyio jugek dihujungnya orang Temerloh katakan. Masih nampak lagi muka Raziah, Salahiah, Syed dan Mona(anak mami Penang tu la) . Kalau lalu Baling call saya boleh makan dan tdoq free punya.; Ok lain kali saya sambung lagi.

No comments: