17 January 2008

Gambar 5sastera1 kik 77- Dari Album Husin Mat Isa


Duduk dari kiri: Omar Jailani (perak) Saarani Ismail (Kedah) Ariffin Bakar (Melaka) Husin Mat Isa (Kedah), Pn Wan Hasmah (Datin), Che Latipah (Kedah), Junainah (Singapore), Shamsiah (Trg), Rokiah (Pahang).
Berdiri Tengah dari kiri: Shamsiah (Selangor), Mashitah (Kel) Shamsiah (Trg), Mona (Perak), Tak Ingat, Mek Mas (Trg), Tak Ingat, Jamiah (Sepang Selangor), Tak Ingat dan Farah Dina (kedah).
Berdiri balakang dari kiri: Khairudin (Trg), Rosli (Trg), Abdul Mughith (Sel), Razak (Trg),Halim (Kedah), Mohamad Taha (Trg), Yahya Daud (Trg), Sabaruddin Hassan (Pahang), Bakar (Kedah), Tajuddin (Pahang), Saidi Ismail (Trg) Mustafa (Kel) dan Husin Johari (Perak)
Saudara/Saudari Kawan-kawan, Saya cuba sedaya upaya untuk ingat nama dan negeri kelahiran saudara/saudari mengikut apa yang saya ingat. Jutaan kemaafan kalau tersilap... dan jutaan kemafan juga sebab ada 3/4 orang classamate 77kik saya tak dapat ingat. Harap saudara lain dapat bantu.
Dengan adanya gambar seperti ini maka dapatlah kita tambah rekod kerana boleh ingat. Terima kasih banyak saudara Husin Mat Isa.
Jadi Gambar 5sc 1 dah ada, 5 sastera satu dah ada, Nanti yang lain InsyaAllah akan menyusul. Kalau tak terang saya akan hantar saiz besar sikit.
Wassalam.
-mustafa mohd nor-

No comments: