17 January 2008

Fuad, Asmawi, Mustafa dan Husin

Assalamualaikum kawan2 semua....saya dah tulis coretan ni tghari kemarin, tapi bila publish tak jadi juga...sibok dengn kuliah, tinggalkan sekejap..now saya edit semula
Untuk Asmawi dan Fuad, bila baca kesah reunion kat kelang tu, masyaAllah, anda semua memberikan komitmen yang tinggi hingga hampir membahayakan diri memandu laju2 tu... Tahniah n TQ kepada semua yang menjayakan reunion tu dan kepada semua yang hadir walaupun dari jauh macam Fuad tu..
Fuad, aku tak kan lupa hang dan adik beradik hang semua n anak2 Pak Ya. masa ayahku meninggal 1989 dulu Ustaz Azahari lah yang imamkan solat jenazah ayahku.. jangan tak tau pulak ayah2 kita tu kawan baik tu, tapi kita anak2 mereka ni entah ke mana2 kan (Al fatihah untuk arwah keluarga kita yang dah pergi dulu).
Masa di KIK dulu ada juga sdara saya namanya Fuad.. 5 sains berapa ntah? Tapi dah arwah last year..(Innalillah...al Fatihah juga untuk kawan2 dan guru2 kita yang dah pergi dulu)
Asmawi, Terima kasih kerana sudi berhajat untuk berbesan dengan saya...kita tengok la nanti macamana jodoh anak2 kita tu ya..anak perempuan saya Form 5, sebaya kita dulu2 la...
Mustafa n Husin, anda berdua tak mungkin dilupakan dalam ingatan kerana kita sekelas sejak form 4-form6. Husin jadi ketua kelas, saya penolongnya...masa form 6 cikgu Tarmizi beri gelaran saya ni miss cutter, sebab selalu tolong di potong2 kertas...
Gambar2 kelas kita yang Mustafa dan Husin sertakan menimbulkan nostalgi yang menyebabkan ketawa sendirian.. he he

No comments: