19 February 2008

ULASAN: NI LAA, GAMBAG YG ANA CEGHITA DULU NUH..

Saya tergelak besar bila tengok gambar ni.

Ya lah, masa tu, (dan sekarang ni pun), saya termasuk ndalam golongan orang-orang yang bersaiz kecil. Memang sah dah tidak ada freshie yang gerun atau takut. They will not blink their eyes for a second looking at me.

Jadi untuk tambah "effect" gerun kepada budak2 freshie tu, saya selalu berjalan dengan kawan2 yang bagak2, dan malam tu, saya ronda2 dengan Roshidi dan Jeng. hahaha. Buat cover. Gambar tu diambil selepas balik prep. Seluar kelabu yang saya pakai malam tu ialah seluar tahun 60'an milik ayah saya :). Paha besar dan kaki kecik. Kadang2 prefect pun tegur bila pakai seluar tu. One of a kind!

Dua orang freshie tersebut ialah Johari Yaakub dari Kedah dan Azhan Mohamad dari Kelantan.

Yang duduk betul2 depan Genghiz tu saya lupa nama dia, tapi dia form four jugak, dan asal dari Kedah atau Perak.

Yang terkepit di tengah2 antara saya dengan Azit tu budak Terengganu. Juga sudah lupa namanya.

Muka Roshidi garang macam nak makan budak freshie tu. Punyalah pandai berlakun!

-Asmawi

No comments: