20 January 2008

SDR ZAIDI KADIR........ KAMU DI MANA?

Ni gambag famili aku semasa anak sulung kawin Ogos 2005 dulu. Di Dewan Waqafan inilah juga majlis pada 2 febrayer 2008 nanti akan diadakan.

Assalamualaikom semua!

Setakat laa ni, bini aku tak dapat kesan di mana Sdr. Zaidi berada. Pagi ning bini aku dah kontek adik Zaidi yg tengah buat Sarjana di UPM, tapi beliau pun tak tahu di mana Zaidi berada. Kabornye terakhir Zaidi balik Marang (rumah ibunya) ialah pada eidulfitri lepas. Keluarge Zaidi juge dok dapat nak kesang nombo hok die beghi. Jadi kita tak tau di mana Zaidi le ning. Aku sughoh bini aku tu telipong Che Ku Mohseng kalau2 die tahu, tapi die pong due kali lime dok tahu jugok. In Sya Allah, kita semua pakat2 caghi na!!!


Okey, Sdr Mohabad, tolong ajak kawan2 yang ada di Melaka tu mai sini 2hb depan! Hang angkut Mail Ma'un, Md Nork Baba, Afrinah, Hapinah Samah, Ripin dll. Kalu tak muat, hang pinjam kegheta lembu kat tepi formosa tu (jangan cughi). Mat Nork Baba ada lesen, boleh bawak. Ingat, jgn lupa bawa Tuan Pencegah Maksiat kita, Rahiman Bani. Aku peghingat saja. Kalau naik kegheta tu, mesti ikut highway. Boleh sampai cepat. Aku nak pinjam sat nak aghak pengantin. Apa macam? Harap tidak menghampakan!


No comments: