20 January 2008

Berani Krn Benar

assalamualaikum...


Pn.Ini Chik


ptg 17.1 saya kontek Pn.Ini Chik dr no.hp yg saya dapatkan dari sdr asmawi.Dia mempunyai 5/6 orang anak(i tak ingat dah).Katanya dia suri rumah sepenuh masa dan ada buat perniagaan kecil-kecilan.Untuk pengetahuan semua,pn.Ini Chik ni adalah kakak angkat kepada SI Azhan Azmi(mana dia ni,missing lg)Setiap kali cuti penggal persekolahan setelah balik dr kg.si An(azhan azmi) pasti akan menerima buah tangan dari kakak angkatnya ni.Biasanya telor penyu la...Tak tau plak mcm mana dia org ni boleh beradik-adik angkat pulak sedangkan kami sama2 dalam satu kelas 5sc1.Yang kami tahu.si An panggil Pn.Ini kita ni dgn panggilan...kak dan nampaknya pn.Ini ni pun selesa dgn panggilan itu.Untuk semua kawan2 Pn Ini Chik sampaikan salam dan rindu utk semua


Pn.Salahiah Dahaman


sampe ari ni tak bunyi apa2pun dr puan kita ni.Tapi malam 12 hb iaitu sehari lagi kita nak ber reunion kat Kelang saya ada menerima satu panggilan telefon dari suami Pn.Salahiah.,Tn.Fauzi Abdullah.Naik cuak jgak saya bila tiba2 tn.fauzi telefon saya malam tu sbb sebelum tu kan

saya ada tulis pase dia orang dlm blog kita.Terus saya mtk maaaf kut saya terkasar bahasa atau buka tembelang dia org masa kat KIK.Tn.Fauzi kata memang dia nak marah saya dan dia memang cukup cemburu sekrg ni kat kita sebab selepas saya bercakap dgn isterinya dan memberitahu tentang blog kita,isterinya sudah kurang berborak lg dgn nya.tinggal dia dgn anak kecil nya sj berborak atau makan bersama.Isterinya asyik mengadap komputer saja...kata nya.

Atas sifat geram dan cemburu sangat2 tu,Tn.Fauzi kita dengan berbesar hati menjemput kita semua 'ber reunion' dirumah dia d taman Putri Jaya Bertam(terlupa gak),Bertam Kepala Batas.

Tn.Fauzi kita akan sponsor semua(tambang dan penginapan kena tanya sendiri)


Hj.Abd.Rahman Jusuh


Agak2 dia ni dua beradik dengan Idris Jusoh MB trengganu kut?entah2 sdr kita ni adik dia.I pun dah konteks si Rahmang ni.Nampak konfiden dang bergaya bila bercakap dgn saya.Dulu masa kecik2 dulu dia ni pun nakal jgak.Teramattttt la nakal.hanya org tertentu sj tau kenakalan dia ni.Sori tn.hj rahmang....dulu kita sama2 nakal dan saya dan asmawi terlajak sikit.Harap2 u dah maafkan kami.maafkan kami,maaf kan kami,maafkan kami

Katanya dia adalah seorang panel temuduga graduate UTP yg nak kerja kat petronas.Sapa2 dan anak2sapa nak kerja dgn petronas cepat2 la buat 'line' dgn tn.hj.rahmang kita ni


Saidi Kadir


sedih bila dapat cerita tentang sdr kita yg seorang ni.memang kami semua tahu dr dulu beliau sangat meminati tentera.Jiwa beliau jiwa Perwira.apatah lagi darah.Pasti darah perwira jgak.kita kagumi semangat keperwiraan beliau dan akhir nya saya dengar beliau betul2 jadi perwira tapi,sekarang katanya dia terlantar.Jika ada peluang kita sama2 pergi menziarahi beliau setelah kita mendapat maklumat tentang tempat tinggal beliau


Zubir Rashid


'mr.sleeping enemy...'dia buat baik dengan kita,rupa2nya dia ni SB pihak prefect.Kat mana kita sorok seluag jeans kita semua boleh jumpa dan kena rampas.Bila sdr asmawi bgtau yang sdra kita telah dapat di hubungi saya pun menghubungi beliau dr no.hp yg sdra asmawi berikan.Alhamdulillah sdra kita ni still power


Husin Md.Isa,Bakag Buntong,Arriffin Hasan


klu balik kg.kat Dulang dan Sedaka tu mai la umah

Sdra Arrifin plak klu mai guag cari saya kat Shell Guag atau tanya orang2 sini dimana saya berada.Inshaallah saya ada banyak masa utk 'entertain' kawan2 semua


Kak Ani,Uncle,anson,Tn.Guru Besar(Bakag Buntong) ,Amar Abd.Rahman tak kan tak rasa nak menulis lagi sampe hari ni?


Azhan Azmi,Ali Osali dll


Still missing in action?????????????????



-fuatazahari

No comments: