20 January 2008

SALAM DARI MUHABAD

Alhamdulillah Syukur bila malam tadi Norbakri call lebih kurang jam 11 pm, waktu nak menyahut seruan bantal ,memang tergaman / terharu dapat dengar suara member lama , tak ketinggalan saudara Halimon Melaka.,
Wuuhhh, masa tu Allah saja yg mengetahui perasaan saya , apalagi Bakri kata ada BLOG KIK 77. Tahniah ASMAWI , suara anda tadi cukup membuktikan kehebatan yg Allah Kurniakan.. amin
Untuk kawan lama yang masih mengenali saya - kelas 5P5 , kalau tak salah form teacher - En Rani ( maaf kalau silap) BM cikgu Ahmad Telani , BI -Pn Ramli , GEog - cikgu Hasmah , Sej - (lelaki yg cool ) Bio - Sushama , Kimia Rani , Fizik - (Chinese Guy ) Arab - Ust Aziz dan ramai lagi .......

Saya menetap di Alor Gajah , 5 minit drive ke FAMOSA - isteri Zainab Ngah KIK - 76 . anak - lelaki 3 , dulu ustaz kini buat bisnes sendiri.

Bagi sahabat yang baik hati - hubungi saya 0126350046 atau saya selalu di YM - mahabbadtravel@yahoo.com

Tadi saya call saudara Rahman Jusoh . tq sahabat . jumpa nanti di KIK 2 Feb . walaupun Nik Mahizan tak jemput .InsyaAllah

Moga kita dirahmati Allah ....

Amin


MAHABBAD TRAVEL & TOURS SDN. BHD.
( 748242 V ) ( KPL 4844)
PD 349, Taman Sebang Mutiara,
78000 Alor Gajah, Melaka. Malaysia.
Tel:- 606-5549010 / 606-5549012 Fax:- 606-5549320
E MAIL : mahabbadtravel @yahoo.com

No comments: