05 February 2008

SIAP WAK MAN! 2 MAC MUNGKIN D'MELAKA


Assalamualaikom teman!

Saya dah cari siapa gerangan jejaka yang begambar bersama bebudak KIK tu. Beliau ialah uncle Nasir Bacik, berasal dari Melaka. Sekarang beliau berkhidmat di Daerah Masjid Tanah (Maklumat teroerinci akan saya susulkan kemudian). Dulu bekerja sebagai chef kat asrama kita. Awal Mac (2 hb) nanti beliau akan adakan kenduri perkahwinan anaknya di sana. Pagi tadi ada seseorang beritahu saya berkenaan perkara ini dan dia mahu hubungi saya. Sibuk sangat laa ni, jadi perkembangan selanjutnya akan diberitahu kemudian. Lepas tu, Wak dan kawan2 yg lain boleh buat program utk serang rumah Cikgu Tahir. Kalau sempat kita terus tawan rumah Sifu kita iaitu Cikgu Shahrom dan Auntie di Batu Pahat. O.k
Harapan saya Sdr Asmawi sudi mencemar dan memberi perkenan bagi menjayakan program ini!


Petang ini saya bercadang utk pulang ke Sg Tiang, Kedah untuk menghantar BONDA tercinta yang dah siap2 beg kecilnya kerana nak tengok anak kucing, ayam, dsbnyalah. Itu resam orang tua. Saya terpaksa akurrr saja. Kita pun rasanya macam tu juga nanti bila usia dah menjangkau 80an. Ya Allah, berikanlah kebahgiaan kepada kami, peliharakanlah kesihatan kami dan panjangkanlah usia kami!!!


O.k, Fuat Azhari, aku nak pi kat hang, jadi kita boleh makan nasi beriyani bersama Tipah, Rosydi (Hang ajak sama), Nasir Lok, Zaki Ali, Husni (Dia dimana?) Zubir, Piee, Bang Chin, Faridah mak penakan hang, kat pekan Guarg. **** Jangan tinggai Hjh Siti Sarah! Aku ada nak cerita kat hang berkenaan Guarg ni sebab .............?

Jadi tunggu! Utk makluman tambahan, semasa aku sampai di Guarg nanti, tangki minyak aku keghinnn. O.k!


Wassalam.


-abdullah hj hassan

5 feb 08

No comments: