05 February 2008

Nama Pun 5 Sc 1

hari ni baru sempat tengok sikit dan baca tulisan kawan2 dalam blog.Tu pun dapat tengok sepintas lalu sj.Yg paling saya terkejut Datok Dollah nak serang petrol pump saya.Ni yg bahayaaa.saya kena cabut awai.buat la dia mai dengan treller ka atau lori tayar 10,alamat tak tidog saya malam ni dok pikiag mcm mana nak cover balik,hahahaha.kalau nak makan nasi beriani tu tak kisah boleh di uruskan.Tapi,kalau nak ajak kawan2 tu saya rasa payah sikit la sbb tak proper plannning dan dah terkejut tergempar mana sempat saya nak bgtau kawan2.


Terkini

Kelas 5 sc 1 mula2 kita jumpa kalau dtg dari bilik guru jadi tak ada salahnya kelas 5sc1 mendahului semua kelas yng ada dalam melengkapkan nama2 bekas pelajar.Syok bekerja dengan Puan Padzilah Said ni,memang dia pro aktif.Diam2 ubi amat berisi dia ni.Saya dah pun bagitau PLan B kat Padzilah utk jadi coordinator dan monitor mandor2 tiap kelas dalam melengkapkan senarai bekas2pelajar kelas masing2.Kalau tidak masing2 hanyut dan taktau bila boleh siap.Mana2 mandor yg dah dapat trace kwn2 tu supaya dapat bagitau padzilah utk di kemaskinikan dalam format yg telah coordinator kita sdr asmawi sediakan
Hari ahad ni 10hb kami nak makan tngah hari direstoran Tipah Zul kat Sri Iskandar,Ipoh.Norma,Muhammad abd.rahman,Fatlilah,asmawi,latipah sdiri dan saya dah confirm....kawan2 lain pun tipah jemput jgak.lagi ramai dia kata lagi bagus.

Pn.salahiah dan suami dia Tuan Fauzi di Penang,Dr.Husni,Nik Alwi.Zaki ali,husin.,Uncle,Lok.Piee,Tipah ismail.ripin bakag,Halim Yaakob,Bakag Buntong,zubir,Siti hajar di Kedah,azhan azmi,anson,Yusuf Hasan di Perak...dan yg saya tak sebutkan nama disini tapi , tahu msg ni...mintak jemput.Saya terima wakil dr Tipah Zul utk jemput tuan2 sekelian

Reunion no.??????

pase nak reunion kat Utara tu no problem.TAHUN MELAWAT KEDAH.Tuan Fauzi Abdullah suami si Salahiah dah bgtau ari tu.Dia volunteer jd tuan rumah.Tapi makan saja dia boleh supply,tilam dan bantal kena cari sendiri.
Jadi dulu....lain kali saya sambung.. sbb nak p hospital a.setar.

ps...ada orang yang baru terhengeh hegeh mintak ID dan password untuk menulis dlm blog ni,hahahaha...sapa tu???????
Wak Man....orang serumpun dengan anta la....sapa dia anta teka sendiri

naim,husin.zubir,tipah,ripin.Uncle...kita kena ready kalau dia org nak serang utara ni.klu tidak abih la u zubir pase u yang pelawa

OK...JEMPUT SEMUA,SIAPA SAJA YANG BOLEH P SRI ISKANDAR TAPI KENA BAGITAU AWAI SEBAB LATIPAH NAK SEDIAKAN MENU ISTIMEWA UNTUK KITA.tapi kalu tak cukup dia suruh saya tolong dia...mana boleh saya kata.Takkan penumpang kena repair bas kalau bas tu rosak?.....Tapi bukan Chef Tipah yang masak kwn2...Dia pun pakai chef siam jugakkkkk

wassalam

No comments: