04 February 2008

Utara Gethering???2

Salam, Sdr Asmawi, Fuat, Naim, Zubir, Husin Md Isa, Che Tipah, Halim Yaacob, Kamilah, Dr Bakri, Muhabad, Weldan, Wak Man, Ust Abdullah, YA Saarani, Anson, Tipah Zul, Azhan, dll...gen77kik.

Baru sat baca posting Naim. Apa macam? kita beralih angin. Kita ke Utara pula. Di Utara orang kuat ramai. Ust2 kita pun ada 3,4 orang. Utara Gethering...Lepas Pilihanraya ke 12, kalau pilihanraya dibuat awal Mac08. Tengok rentak dan irama tak lama dah ni...Kalau Pilihanraya awal Mac cuti sekolah ada lagi...2nd week. Saya setuju saja. Utara...efficient... lebuh raya...isi minyak bayar tol kita tekan...mengantuk kita lena sat...paling lama 4 jam sampai Aloq Staq. Sdr Fuat n Asmawi dah bayang-bayangkan... cuma itulah...rakan KL dan Melaka dari segi jarak tak ada masalah... cuma timing. Kita pujuk Imran, Siti Rabiah dan Husin, Ariff n kelantan geng...lebuhraya timur barat KB-Alor Star Penang 5 jam. Cuma Semawi di Kuantan...Bawalah anak/Isteri...lepas tu sambung ke Langkawi...melancong cuti2.

Kita buat 2 hari satu malam...taaruf, sembang2...makan...santai sikit serius sikit pun boleh...tentu tak boring...lepas chinese new year Kalau PM bubar parlimen orang KL kita lunch n have a meeting dan buat agenda...

Lepas tu kita combine idea dgn Kawan di Utara, Fuat, Che Tipah Zubir, Husin, Rashidi, Azhan, Amar...hai terlupa jaguh pecut kita dulu.

ok Cuba pinda...atau syor atau cadangan lain.

Wassalam
mustafa mohd nor

No comments: