04 February 2008

Salam untuk semua,

Assalamualikum sahabat-sahabat semua....

Sebelum terlajak aku harap kawan-kawan ingat lagi kat aku... Tajuddin Jalil 5SAS1, alahhh budak (la ni oghang tua dah..) Bentong yg sekelas dengan Husin, Saidi Ismail (Saidi Kadir 5Sc), Muna, Cik Latifah,Kak Ani (Yang Arif) & ramai lagi, kira-kira muat sekelas laaa.

Tahniah Mawi & rakan-rakan lain yang usahakan laman ni. Gembira sungguh bila Samawee call beritau pasal blog, tapi masa tu aku sibuk sikit sebab ada kat Hospital Ampang tunggu ayah buat rawatan kemoterafi.

Seronok sungguh nampaknya teman semua (mana yang hadir) masa Pak Lah/Nik sambut menantu 2/2/08 yg lepas. Tapi maaf aku tak dapat datang sebab ayah aku telah kembali ke Rahmatullah pada 31/1/08 jadi aku sibuk sikit la arrange buat tahlil pada malam tu. Bila tengok gambar-gaambar yang ada tu, hampir-hampir tak kenal sebab ada wajah yang agat lain sikit dari asal, kata orang makan dek ari (tua laaa).

Rindu juga rasa hati nak ketemu rakan-rakan lama...almaklum la dah 30 tahung dok juppe (kalau Hj. Dramang sebut). Tapi sekarang ni kalau nak ingat semua nama & rupa
wajah kalian semua kena ambil masa sikit sebab ram kecil, memori kad pun dah hampir out of date... Banyak cerita yang boleh kita kongsi bersama, tapi kali biar lah dulu.. ini permulaan je..

Insyaallah ada masa nanti kita boleh bertemu.

No comments: