08 June 2008

Inna Lillah wa Inna Ilaihi Raaji'un

Kita kehilangan sahabat kita Gen77 yang kita kasihi Sdr Arif Ismail yang kembali ke rahmatullah pada hari Jumaat jam 930 malam yang lalu.

Dari Allah kita datang dan kepada Allah jua kita kembali.

Mudah-mudahan Allah melimpahkan rahmat dan keampunanNya yang tidak terhingga kepada saudara kita yang sudah pergi itu, dan dilimpahiNya kesabaran kepada ahli keluarga beliau untuk berdepan dengan kesedihan ini.

Walau pun agak terkilan kerana kita tidak mendapat berita tersebut di dalam kadar segera walaupun dengan kecanggihan teknologi maklumat dan komunikasi sekarang, masih belum terlambat untuk kita menghubungi keluarga arwah dan mengucapkan takziah di atas kehilangan saudara kita yang dikasihi itu.

Saya telah menghubungi isteri arwah pada jam 930 malam tadi dan merakamkan takziah dan rasa sedih kita semua di atas kehilangan sahabat yang dikasihi itu. Setelah berbincang secara ringkas dengan Muhabbad, saya juga telah menyampaikan kepada isteri beliau, komitmen kita semua untuk membantu beliau dan keluarga dalam apa jua cara yang mampu kita semua lakukan bagi meringankan beban hidup mereka sekeluarga setelah ketiadaan suami dan bapa mereka semua.

Wassalam,

Asmawi Mohamad

p.s:

No telefon Syazwan anak beliau ialah: 013 970 7449. Saya bercakap dengan isteri beliau tadi di talian 09-748 3684, iaitu rumah mertua Sdr Arif, yang berhampiran sahaja dengan rumah beliau.

No comments: