01 March 2008

Asmawi Muhabat & Kak Teh

Salam kpd semua sahabat gen77 diseluruh Tanah Air.

Mawi,
Terima kasih atas respon segera kpd cadangan & jemputan saya pagi tadi. Sama2 kita doakan agar apa yg dirancang ini mudah-mudahan akan menjadi realiti. Insya Allah akan ramai rakan2 yg akan menyertainya walau pun reunion ini dibuat tak secara resmi .
Kejap tadi Bro Muhabat sms kpd saya akan datang joint sama. Harap Muhabat dapat kontek sahabat2 kat Melaka dan N9 skali. Jgn lupa jemput Abdullah Said ( kat mana dia skg ?) rakan sebilik saya masa form4. Kalau boleh Mawi konfonkan brapa orang yang dapat hadir. Senang sikit nak tempah dgn restoran yg saya maksudkan tu.
Saya dan keluarga dah 9 orang + ipar duai saya, ramai jugak kot. Ok Mawi, harap tak menyusahkan ente. Masa lama lagi, seminggu lagi.

Kpd Kak Teh:
yang saya tak kenali, didoakan agar banyakkan sabar. Setiap dugaan yg Allah berikan kpd kita tentu ada hikmahnya. Ianya boleh menyebabkan kita makin dekat kepadanya atau makin jauh darinya. Harap Kak Teh dapat faham maksud saya. Setiap penyakit itu ada ubatnya. Keredhaan kpd ketentuan Allah itu amat penting.
Saya nak kongsikan idea dgn Kak Teh ( Kalau sudi ). Di Kuala Terengganu, ada seorang Ustaz yg menjalankan rawatan menggunakan Perubatan Herba Yunan. Ramai juga yg datang mendapatkan rawatan daripadanya. Alhamdulillah yg telah lalu, menjadi dan berkesan. Kak Teh boleh cuba tel beliau. Nama beliau Ustaz Ismail Yusof No Tel : 019-9147314. Kampung Pulau Rusa Kuala Terengganu.
Saya sendiri pernah bawa rakan sekerja di tempat saya mengajar. Alhamdulillah nampaknya semakin baik.

Akhirnya salam ukhuwwah dari saya. TK.

Mohd Sanusi.

No comments: