01 March 2008

Nilai N9

Salam.

Diharapkan sahabat2 gen77 semuanya sentiasa berada dlm situasi yg sihat walaupun sekarang ni musim demam, tapi demam 5 tahun sekali. "Demam Pilihanraya". Harap2 taklah akan melarat. Lepas 08 mac nanti akan kebah semula. Pada 08 Mac ni selepas sahaja mengundi sebelah pagi saya akan turun KL bersama dengan keluarga atas urusan meminang untuk anak sulung saya di Nilai Negeri 9. Majlis tu akan berlangsung pada 09 Mac sebelah pagi.

Saya akan bermalam di Seri Kembangan pada malam pengiraan undi dan malam selepasnya. Jadi disini saya nak ajak rakan2 gen77 yang berada di sekitar Lembah Kelang untuk berliqa' di Seri Kembangan kalau sudi. Seperti Mus, Mawi, Tok Lah & Nik dan lain2 lagi yang saya tak tau kat mana lokasi mereka.

Lokasi yg saya cadang ialah di Restoran dekat dengan Surau di Taman Kembang Sari. Nama Rostoran tu saya lupa. Depannya ada Pusat Latihan Bomba. Balai Polis juga tak berapa jauh dari situ. Lokasi ni tak jauh mana dari UPM. Rasanya sahabat2 yg berada di Lembah Kelang agak biasa dgn lokasi disini. Bila tiba tarikh tu nnt saya akan call sahabat2.

Nak jemput sahabat2 ke majlis tu pun tak berani jugak sebab tuan rumah tu dah tempah kendurinya untuk jumlah yang tertentu sahaja. Semua sahabat gen 77 saya akan jemput masa kenduri di rumah saya pada ogos nanti insyaallh.

Sekian sahaja utk kali ini, jangan lupa untuk menjalankan tanggungjawab kita sebagai pemilih. Dan satu perkara yang perlu di ingat, memilih pemimpin adalah satu tanggungjawab yang besar yang akan disoal oleh Allah di akhirat nanti. Dimana diceritakan Allah dalam quran bahawa manusia apabila di Mahsyar meminta Allah melaknat pemimpin yang telah menyebabkan mereka menjadi sesat semasa di dunia. Oleh itu jadilah pengundi yang bijak. Anda mampu mengubahnya.

Wassalam.
sanusi.

No comments: