28 September 2008

minal 'aaidiin wal faiziin..




Assalamualaikom sahabat2 Adam & Hawa!


Terima kasih WM.


Nampaknya hanya salam saja yang dpt sampai ke majlis jemputan WM tu. Kami akan bertolak ke Utara ptg ni. Tgh mlm ada di sana, In Sya Allah.


Mus dan kawan2 yg lain ramai dah sampai. Mus kata line clear. 8 jam dah sampai KB. Awat laju sangat? Relax sikit! Didoakan semua muslimin muslimat selamat ddalam perjalanan!


Semalam saya ke Bangi, berbuka bersama besan dan anak menantu. Lepas tu call Vet, hajat nak singgah, tapi dia ada d Melaka, bertemu bonda kesayangan dan keluarga di sana. Vet, hati2 masa cucoh bunga api!

Bumi waqafan lengang. Hanya kami 3 org saja yg ada.


Semalam tengok maya, nampaknya maya macam mayat.


YA tak habis shoping lagi semalam. YA, hang balik dah ka? Kereta aku ada kosong 2 seat. Nak tumpang ahlan wasahlan!


Usaha WM nak cari Baba dan Maon, In Sya Allah berjaya. Jgn lupa WM bagi tau hal kita dok cari depa berdua tuh! Lepas ni macam2 liqa' ada.


Kepada saudara kita MNY, kita doakan semoga cepat sembuh! In Sya Allah kita akan bertemu menziarahi beliau selepas pulang dari kpg.


Mod Mawi dah sampai KB? Jgn lupa liqa PCB!


Mus dan kawan2 lain tolong hebohkan!Masa dah ditentukan, mulai 09.00 pagi! Jgn lupa baju mandi!Rumah Che Pah nak pi jugak, tapi belah petang kot. Tak tau pulak dia ada ka masa tu?


OM Fuat kata line ternet kawasan depa punah. Takkan ada yg cughi kabel lagi?


Zubir nak jaga sim card pun tak leh? Macamana nak jaga buah lulian? In Sya Allah, ana akan singgah rumah enta. Tapi hp enta tak ada? Atau ana terus saja ke KB?


Salam eidulfitri utk semua dan guru2 kita!


Mawi, Mus, YA, Dutch Lady, Vet, Puad! Misi besar menanti selepas pulang dari kpg! In Sya Allah, Allah pertautkukuhkan hubungan kita dan keluarga!




Wassalamualaikom wr wb!





No comments: