28 September 2008

Jemputan Wak Man




Semuga semua teman-teman sehat dan diberikan kekuatan untuk terus berjuang. Mereka yang dah sampai ke kampong, bersyukur dan selamat pulang ke kampong. WM baru balik dari kuliah subuh di Masjid Bukit Baru,Melaka. Singgah kat ofis sekejap. Diam tak diam dah masuk hari ke 28 ramadhan. semakin hampir ke garisan penamat. Ramai dah hantar kad raya dan SMS . Baru sekejap Ahmad Semawi hantar SMS. Terima Kasih. Ramai juga yang hantar SMS tanpa nama, tak tau samada teman-teman KIK ke,? OKT (Orang kena Tangkap) ? atau pendengar setia Radio Melaka.

OK, Melalui blog ini, Wak Man ingin menjemput kepada teman-teman yang berkesempatan untuk datang ke rumah WM pada hariraya pertama jam 4 petang hingga 11.00 malam. WM ada majlis perjumpaan keluarga Embah Hj.Shukur (Datuk sebelah ibu yang berasal dari Tanah Jawa) Ini program pertama diadakan untuk mengesan cucu cicit yang ada di Malaysia dan di Indonesia. Dikesempatan ini juga WM jemput penduduk kampong dan teman-teman GEN77KIK yang berhampiran. Bakri, Muhabbat,Abdullah, Kak Timah, Jaliya, Halimon, Ct Aisyah, Habsah, Robiah dan semua yang lain jika balik ke Melaka, tak lupa Kamilah. Dijemput singgah.
Didoakan semua teman-teman dan juga guru-guru selamat balik ke kampong dan berhariraya dengan sanak saudara. Misi mengesan teman Ismail Maon dan Md Noor Baba akan diteruskan dihari raya ini, Insya AlLah akan berjaya. Jadikan persaudaran Gen77kik terus berkembang maju dan agenda membangun ummah dari sudut ekonomi, sosial, pendidikan dan siasah syari'ah akan dijelmakan dalam liqa' yang mendatang. Insan cemerlang dan tokoh usahawan telah ramai dalam Gen77kik, teruskan demi keredhaan AlLah swt. WM menyusun jari sepuluh memohon kemaafan dan kempunan dari semua teman2. Insya-Allah jumpa lagi.

WakMan insan kerdil.

No comments: