13 January 2008

MENJEJAKI KWN2 LAMA

assalamualaikum.........

Utk mawi dan sahabat2 KIK 77


Saya masih semangat utk tulis dlm blog ini...maklumlah kerja tak banyak. dan inilah satu2nya ruang utk saya nak tahu dimana rakan2 kita berada.dua hari lepas fuat ajak keklang utk pertemuan dgn cikgu shahrom.saya sekadar mengirimkan slm utk rakan2 yang hadir pd hari tu 13/1. saya pasti fuat hadir maklumlah dia ada agenda disana..saya ni almaklum sajalah..dalam keadaan sekarang ni.mcmana pun terasa sangat nak jumpa kwn2 lama.munkin ramai yg hadir.fuat macam tak suka dgn jawapan tu..


Dlm menjejaki kwn2 lama teringat pula pd halomoon md.sood(melaka).mustafa nor tengah mencari dia(saya baca dlm blog). dia pernah bertugas dimardi serdang sekitar tahun 80an dan pernah dtg dan tidur dirumah saya dialor setar.tapi sekarang dah resign mardi dan joint dgn MSN di KL.dan selepas itu hubungan dgn dia terputus. cari2lah di MSN(Majlis sukan negara). Fuat ada bertanya tentang zaki ali(5sas?).saya selalu jumpa dia.kampong berdekatan.sekarang dia ada diSek. Men Albukhori dialor setar sebagai warden asrama(h/p 0194759614)..macamana sahabat kita dr.husni.amar rahman dan nik alwi ada mareka hubungi mawi..harap mereka tak lupa kwn2 lama dan dpt bersama dlm blog ini.Insyaallah....ok mawi

Dari Lok(5Sc277) (Nasir Ahmad)

No comments: