13 January 2008

Gambar Pertemuan Form 5 KIK 77 Bersama Guru/Ustaz-13 Jan 08 Kelang


Dari Kamera Mustafa: Maaf gambar kurang sempuran cameraman segan: Kelihatan jelas Sdr Fuat Azahari, Sdr Arpi dan Pn Nik Mahizan. Kamilah Kassin (baju merah) Pn Radziah Radzi (berbaju hijau) membelakangi kamera dan Nik Mahizan. Selepas makan, dan bergambar beramai-ramai. Masa dah nak balik. Hampir 6.00pm 13.1.08.



Sdr Mohd Nor Yaacob berkata sesuatu kepada Pn Anson.



Tak berapa jelas: Mustafa Mohd Nor, Dr Zaki Abdul Rahman dan Al Fadhil Ust Hassan Yassin.


Srd Ahmad Puaad Mohd (gengster) sedang memperkenalkan diri semula, maklumlah hampir 30 tahun tak jumpa. Kelihatan dari kiri: Ustaz Hassan Yassin, Miss Sushama Madavan, Cikgu Zaharah Mahmud, Pn Roziah Hamzah dan Mohd Nor Yaacob. Kurang jelas berbaju putih di kanan Puaad ialah Dr Norbakry Mat Derus (nampak bergaya dan lagi hebat berbanding 30 th dulu... proses kesempurnaan seorang insan...)



Sama...




Kenapa semua termenung saya pun tak tahu...dari kiri Puaad, Asmawi, Al Fadhil Ust Ahmad Ismail, dan Isteri Ustaz Ahmad. Baju Petak Saidi Ismail (Kastam KLIA)


Giliran sdr Arpi memperkenalkan diri semula...baju merah Sdr Abdullah Hassan. Di kanan Arpi, Puaad, Pn Jaliya (Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah) dan Pn Radziah Radzi. (Guru di salah sebuah sekolah di Putrajaya)

Sdr Puaad, Sdr Asmawi (penganjur majlis) dan Sdr Abdullah Hassan dan Ust Ahmad Ismail.

Mustafa, Pn Nik Mahizan, Pn Jaliya, Puaad, Asmawi, Abdullah Hassan, Ust Ahmad Ismail, Mohd Nor Yaacob, Naim Nordin Membelakangi kamera.


Sama...

Group Foto form5kik77 pada 13.1.08. Begambar semula selepas 30 tahun terpisah.
Duduk dari kiri: Dr Zaki Ab Rahman (Pensyarah UM), Mustafa Mohd Nor (DBKL) Fuat Azahari (Ahli Perniagaan) Asmawi (penganjur pertemuan) Cikgu Shahrum, Ust Hassan Yassin, Ust Ahmad Ismail, Isteri Ust Ahamd, Cikgu Zaharah Mahmud, Cikgu Sushama Madavan dan Pn Nik Mahizan (guru di KIK).
Berdiri dari kiri: Weldan Che'Kob (kontraktor), Saidi Ismail (kastam KLIA), Arpi, Naim Nordin (MNI Insurance), Abdullah Hassan (guru di KIK) Puaad Mohd (UDA), Dr Norbakry Mat Derus (Ahli Perniagaan), Mohd Nor Yaacob (Kem. Pelajaran), Kamilah Kassim (peguam), Anson Ismail (UKM), Radziah Razi (Guru), Jaliya (Majlis Bandaraya Melaka Bersejarah) dan Dr Rodhiah Hamzah (UPM)
Nota Dari Mustafa Mohd Nor: Perasaan gembira tidak dapat dibayang dan dijelaskankan selepas dapat jumpa kawan lama, Ustaz dan Guru. Masa amat suntuk tak sempat bersembang lama dengan semua kawan. Jutaan terima kasih kepada semua guru yang sudi melapangkan masa. Ust Ahmad Ismail, Ust Hassan Yassin, Cikgu Zaharah Mahmud, Cikgu Sushama Madavan dan Cikgu Shahrum.
Tahniah Asmawi dan Sdr Fuat pencetus idea pertemuan ini dan ianya sudah menjadi kenyataan. Kita cari lagi kawan-kawan kita.
Terima kasih Pn Nik Mahizan dan Sdr Abdullah Hassan yang memberi alamat dan tel Cikgu -Cikgu kita dan menempah tempat pertemuan.
Terima kasih semua yang hadir. (Fuat dan Weldan datang diri jauh...Anson, Kamilah dan Raziah Razi walaupun sukar mencari tempat tapi sampai juga)
Wassalam.
-mustafa mohd nor-









No comments: