13 January 2008

Mardhiah Hashim, Norzilah Husin, Rohana Mahadi

Salam untuk semua kawan-kawan seangkatan 1977,

Semasa saya menulis ni mungkin kawan-kawan yang dah confirm untuk bertemu guru -bekas murid di Klang sedang rancak bercerita, maklum saja dah 30 tahun tak jumpa. Oleh kerana saya bertugas dan tinggal jauh dari Lembah Klang, dapat tengok gambar dan baca cerita kawan-kawan yang aktif menulis dalam blog ni pun dah cukup menghiburkan...

Saya selalu berhubung dengan kawan2 yang sama bertugas, Mardhiah Hashim ( prefect 5Sc2) ada di Wangsa Maju, Rohana Mahadi (5 Sas 3) di Melaka. Baru-baru ni saya berjumpa dengan Norzilah Hussin (5 Sas3) mengajar di Kuantan dan juga Siti Norlaila Badrulzaman (5 sas 3) mengajar di Chini. Melalui mereka saya dapat banyak info tentang kawan-kawan kita. Dengan Ahmad Semawi memanglah selalu berhubung. Dulu kami sama-sama bertugas di Temerloh dan sekarang ni masing-masing dah bertukar ke Kuantan.

Saya masih menyimpan gambar kelas untuk Majalah RESTUbersama guru kelas Cikgu Shahrum. Kalau diteliti gambar tu memang melucukan. Yang duduk dibarisan depan dan berdiri di barisan tengah nampak sopan, tapi yang berdiri barisan belakang sekali macam-macam aksi. Siapelah agaknye yeaaa yang ada di barisan belakang tu...Gambar tu juga berlatarbelakangkan blok sekolah , mengingatkan tentang kelas Sc1 untuk dua tahun berturut-turut ditempatkan bersebelahan dengan bilik guru, petanda ada yang nakal agaknye lah.

Kepada kawan-kawan yang datang ke Kuantan, hallo hallo la. Anson selalu juga datang ke Ktn dan dia dah janji nak jumpa nanti.

Selamat Menyambut Tahun Baru Untuk Semua.


Padzilah

2 comments:

norzilah said...

Terima Kasih Mardhiah saya baru belajar buat blog n terjumpa blog Mardhiah seronok macam berjumpa mata lak

norzilah said...

seronok terbaca tulisan anti Mardhiah macam berjumpa semula