23 January 2008

KAK ANI! KAMI BERSAMAMU. BANYAK BERSABAR YE!

Okey, kalau depa mai lagi, klik budak ataih ni! tengok apa jadi. Biag padan muka depa.

Alhamdulillah, semua selamat, In Sya Allah! Kita doakan semoga kawag2 bacoi yang masuk dan cughi barang2 tu akan kena cekup tak lama lagi! Sesungguhnya ALLAH Maha Berkuasa dan Maha Mengetahui.


Kak Ani dan keluarga tak apa2 kan?

Awat Kak Ani tak tembak? Mungkin tidog lewat atau letih sangat tak? Sampai tak sedag apa nih! Tak ka dulu dah belajag dah kat kem. Ulang bekali2 Macam2 cara depa ajag kat kita. Kak Ani pun bukan main lagi dulu ni. Jadi wakil apa dalam pertandingan menembak jatuh piring dan target? Tak pa Kak Ani, kalau ada masalah, bagi tau! O.K, senyuuuuuum sikit! Wassalamualaikom.


Sdr Asmawi,

Kak Ani punya kes


5.30a, tadi kawag masuk kuaters aku.Anak aku sed ag trus kawag lari. Bila ceq lap top jam h/phone n 10 p sg ksut beli dlondon beres.

Ana cuba terjemahkan begini:

“5.30 pagi tadi pencuri masuk kuarters aku. Anak aku sedar (terjaga), jadi pencuri terus lari. Bila periksa, lap top (betul-betul computer – bukan benda lain), jam, hand phone dan sepuluh pasang kasut yang dibeli di London telah habis (telah dicuri oleh pencuri).

Inna Lillahi waInna Ilaihi Rojiuuunnnnn.

Kawan2, nanti aku ceghita kat hangpa macamana aku pun kena tipu jugak.
Dah kena bekali-kali pun tapi baghu2 ni (minggu lepas) kena pulak dah. Kat masjid pulak tu.
Jadi awas!!! Laa ni macam2 kes ada.
Kita ingat kesian, nak tolong oghang dalam kesusahan, tapi rupa2nya penyangak……….. betoi.

“Kepada ALLAH kita berserah”

No comments: