25 January 2008

Ahmad Rupaai Mamat UTM Skudai




Ini gambar terbaru Ahmad Rupaai Mamat yang Muhabad tanya...5sas5kik77

Muhabad Menyelam dan Minum Air

Petang semalam saya call Muhabad Tuan Travel Agen di Melaka. Dia kata dia akan ke Kota Bharu 26dan 27 Jan 08. Sdr Muhabad prihatin dan nak cari kawan di Kota Baharu kebetulan beliau ada urusan perniagaan di sana. Saya call Ahmad Imran Tahir 5sc1 77 kik. Itu saja kawan di KB yang saya ada kontek. Harap Sdr Muhabad dapat jumpa Ahmad Imran Tahir di Kota Bharu.



Pagi 25.1.08 Muhabad ingat seorang kawan kelantan 5sas5 77, Ahmad Rupaai Mamat, pagi ni saya cari,,, Ahmad Rupaai Mamat sekarang Pensyarah di Jabatan Pengurusan dan Pembangunan Sumber Manusia. Tel ext saja yang ada, 31848, e mail tak ada...hp tiada rekod.



Rahiman Bani Ada Tugas Berat... Amar Makruf Nahi Mungkar...



Tuan Sheikh Rahiman...anta untung...dapat tugas, kuasa dan authority untuk buat kerja baik. Tapi amat mencabar. Tak apa kata para bijak pandai dan guru pengurusan, Tugas berat kita tukar jadi cabaran... cabaran pula kita tukar jadi peluang...peluang berbakti untuk mencegah kemungkaran. Anak bangsa perlu dididik...mana yang buat salah kita kena halang dengan kekuatan (tangan:kuasa dan authority) dengan dengan lidah bila ada ilmu, dengan hati...itulah selemah-lemah iman...
Hai takut pula bercerita...perkara ini maklumlah cabaran di depan mata sekarang sangat hebat...



ok dulu pagi ni...





-mustafa mohd nor-

No comments: