20 May 2008

Urgent Unfinished Task

Salam,

Dalam perbincangan semalam, kita mengambil maklum tentang sebilangan besar bekas-bekas pelajar tingkatan 5 KIK 1977 yang masih belum dapat dikesan dan seterusnya disahkan kehadiran mereka di dalam Liqa Nasional 2008 nanti.

Mesyuarat membuat keputusan untuk memberikan tumpuan khas kepada isu ini untuk sepanjang minggu ini, dan mencari semaksima mungkin Gen77 yang belum dapat dikesan.

Saya telah meminta pertolongan Sdr Fuat Azahari untuk mengepalai misi khas ini, dengan dibantu oleh Fatimah Hasan dan Padzilah Said. Fatimah dan Padzilah akan melakukan apa yang terdaya untuk mendapatkan maklumat perhubungan pelajar-pelajar berkenaan, dan Sdr Fuat akan menghubungi mereka satu persatu. Terima kasih di atas kesanggupan besar ini Sdr Fuat!

Buat masa ini, hanya 5 Sains 1, 5 Sains 2, dan 5 Sastera 3 sahaja yang sudah lengkap atau hampir lengkap. Ertinya ada 4 lagi kelas yang belum lengkap.

Saya mohon kerjasama dan pertolongan dari SEMUA orang untuk menjayakan misi khas ini. Ketua Kelas atau wakilnya diharap dapat membantu Fuat, Fatimah dan Padzilah nanti.

Sekian. Fastaqim Kama Umirta.

-Asmawi Mohamad
Penyimpan Mohor Besar

No comments: