17 April 2008

Buat Semua Sahabat yg belum Muncul .......

Assalamualaikum wrahmtullahi wbrkth!!!!!!
Setelah kita semak balik dari mula blog/grop maya diperkenalkan nampaknya orang yg sama sahaja yang kerap menulis..sedangkan kita tahu genkik77 sangat ramai.Kalau dapat saya sebut disini antara yg selalu menulis ialah: Dari utara : Cik Pah.Saya.Fuat.Zubir.Nasir(lok).Dari Pantai Timur: Sanusi.Hj Mang.Robiah.Tajuddin. MohdAzam.
Dari Selatan:Muhabbat.Doc.Bakry.WakMAn.Rohana.Fatimah.Jaliya.Anson.Halimon.Dari KL:Farahdina(paling banyak rasanya)Tok lah pun banyak juga..termasuk dalam bahasa arab. Mustaffa.Naim.YA.Asmawi.Puad Mohmd....dan beberapa nama lagi yg tenggelam timbul.
Kamilah yg sentiasa bergerak,sekejap didarat,sekejap diudara,atas kapal laut n dalam kapal selam tk dengar lagi la( atas tangga k.terbang pun dia boleh tulis email ....) Ini lah antara nama2 yg sering keluar dalam blog dan grop maya....
Kepada sahabat2 yg mengikutinya tapi tidak menyertainya....apa yg menghalang sahabat2 untuk join sama...sesibuk Kamilah masih sempat dia bersembang2.....Oleh itu saya menyeru kepada semua sahabat gen77kik agar segera memunculkan diri anda.....
Ramai lagi yg masih menyembunyikan diri.......

Sekian tksh.
Bang Chin Changlun.

***Asmawi! Tah macam mana aku boleh menembusi sekatan yg sebelum ni aku terpaksa kena melalui hang....alhamdulillah.

No comments: