15 February 2008

Sangat Cantik !

Renungan

Kata-kata yang baik tidak mahal & tidak melukakan lidah atau bibir. Ia menjadikan orang lain gembira. Ia juga menghasilkan imej di jiwa dan imej itu sangat cantik.”

(Blaise Pascal)

Sabda Rasulullah SAW : Ucapkanlah yang baik-baik.......


Saya ni kerap masuk kat blog bukan apa, rasa bahagia sangat kalau dapat berkongsi sesuatu yang saya rasa bernilai dengan kawan-kawan : ) (email saya kadang-kadang ada masalah, 2 hari dah tak boleh guna)

p/s Kepada Dato’ Dolah & Datin: Baru-baru ni ketika kemas-kemas buku di rumah saya terjumpa terjemahan buku Bahasa Arab yang Dato’ tolong saya buat dulu tu . Dah lama .....Saya dah guna tapi, teringat pulak lepas ambik buku tu saya senyap sunyi & lama-lama terus lupa...Dok jumpa waktu pi KISAS pun tak ingat dah. Tut2 jumpa buku tu. Hari ini kebetulan blog ni cakap’Arab saya teringat pulak lah pasai buku tu. Jazaakallah khairan kathira.Hanya Allah SWT jualah yang mampu membalas susah payah Dato’ siang malam menyiapkan bahan tu.
FarahDina

No comments: