28 January 2008

Nostalgia KIK77

As..kum kwn2 semua, bila buka blog pagi terbaca berita Pak Senario..memang banyak kenangan dengan beliau...masih ingat lagi seluar jeans memang tak boleh pakai di KIK...so ramai kwn2 yg sorok seluar jeans mereka....bila balik cuti ramai lah yg melaram tukar pakai jeans atas keretapi...tapi malangnye jeans yang saya sorok bawah almari telah dapat dikesan oleh prefect..so disimpan oleh warden(Pak Senario), bila habis exam SPM , jadi sape yg nak ambil jeans mereka boleh jumpa warden...rasenye tak de sorang pun yg gi ambil...Tapi dapat bergaya dengan jeans atas keretapi menjadi satu kebanggaan....hahaa,

Utk sahabat ku Mustapa...gambar tu masa saya gi Jordon lepas raya tahun lepas...skrg (golf)handicape berapa?, Utk makluman semua kwn2 yg masih ingat atau baru teringat kembali saya ..skrg saya attach dgn Majlis Sukan Negara, Bukit Jalil, ...Salam juga utk saudara Naim Hasan, harap masih ingat kat saya lagi, Dr.Husni, Dr.Fauzi, Saudara Arpi, Syed Hussein..dll, nanti teringat saya tuliskan nama ....ok.jumpa lagi

Halimon

No comments: