06 January 2008

Nasir Ahmad (lok) 5Sc2 &Abu Bakar (Bakag Buntong)

Selamat Datang Saudara Nasiag (Lok),mr. lone ranger (the 1st guys yg paling berani keluar mlm dlm sejarah kik.that record never n ever broken till 2day)pagi dia dtg daftar utk ting.4,mlm dia cabut balik kg.esok ptg dia sampe plak kat KIK.I respect u Lok...u really really a man

Abu Bakar(Bakag Buntong)

ari ni 6.1.2008 kebetulan saya k Pendang.Dlm perjalanan dr guag chempedak saya cuba menjejaki saudara kita.Sdr Abu Bakar xxxx (Bakag Buntong) d SK Kg.Baru ,Pendang.Katanya dia jd G.Besar kat situ.Malangnya saya d beritahu dia sudah bertukar ke SK Charok Bemban,Pendang.Dgn no. h/p yg diberikan kpd saya, saya pun kol Guru Besar sk tsb.Ikuti perbualan saya dgn Guru Besar SK Charok Bemban,Pendang
........
saya :assalamualaikum,Chegu Bakar ka ni,g.besar Sekolah?
Bakar:waalaikummussalam,ya,saya
saya:saya nak buat satu aduan mengenai anak saya Rohana bte Fuat dari kelas 3
Bakar:aduan apa tu?
saya:mcm ni,hari kamis baru ni,anak saya k sekolah tanpa pakai kain dalam.mebi dia terlupa kot.Guru Kelas dia(saya tak ingat nama dia) tanpa usul periksa telah mendenda anak saya tu
dgn menyuroh dan memaksa dia mencuci b.air sekolah.Ni dah kira melampau dah che gu.saya mintak Chegu siasat perkara ni sblm saya buat polis kes
Bakar:dak,dak(gugup)bo..boleh chegu cerita lain skali lg dr awai dan ari apa dia dtg sekolah ari tu....?
saya: tak tahan dah...ha,ha,ha...oi bakag,aku ni........
Bakag:sapa ni,pagi2 lagi dok buat mcm ni(nada Guru Besar)
itu lah sdr Bakag kita,dgn dia semasa di KIK boleh buat kita keras perut...

Blog 5kik1977

sampe 2day hanya 4 org yg setia menulis lg dlm blog ni.saya,md.nor,kamilahdan our penyelaras...sdr asmawi.dia begitu komited dan terus menjejak kwn2kita yg lain.
Begitu jgak kami tak putus2 mengajak kwn2 yg access blog ni supaya ikut menulis atau sekurangnya memperkenalkan diri krn kita dlm proses utk buat reunion bekas2pelajar form5 KIK 1977
Yg Arif Saarani(kak ani)salah seorg 'keyman'utk reunion ni pon sampe 2day tak menulis lg.i tahu dia memang handal menulis tapi,dia tunggu apa i pun tak tau.common la YG ARIF,jgn pande judge sj.u boleh guna nickname.org tak tau sapa u.Hukuman u mana boleh bantah.Klu bantah,asmawi kata....kena juai

Naim,anson pon sama...tak tulis apa lg pon.kwn2 kita dok tunggu u org tulis dulu coz gambar u berdua dlm blog tu.automatically u berdua dah lock in dlm group PERINTIS

Ali Osali

ari tu balik dr tg.malim i singgah trolak cari umah ali osali.(i pernah p umah dia 30 thn dulu)totally change dah kg. dia.i rasa tentu Uncle boleh ingat sbb i p dgn Uncle.i ni,memory lembap ckit

????????

ada 2 org sdr kita kemarin.dia org bagi jaminan akan menulis tak lama lagi,so,kita sabar dan tunggu


ps..I dengar YunusXXX(kelantan) ada d Sabah jd Guru kat MRSM...Jalilah,u tlg fwd msg i...i teringin sgt nak berhubung dgn dia....


-fuatazahari

No comments: