16 January 2008

Asmawi,

I must say this blogging thingy is a great, great success ('bow:):))

Saya baru sampai ke Singapore. Masih letih tapi Asmawi dah komplen saya dah lama tak menulis!!!!!. Baru tiga hari la Mawi....kita bagi can kat orang-orang baru la. I have just finished a hearing and i trust you understand that I am in such a "spirited mood". Need to calm down first....hehehehe

Hussain Mat Isa, saya menunggu anda menulis:)

Yunus....Dato Kamilah Kasim mana ni? datok pahang ni merbahaya sikit la. Jadi bukan saya la tu. Sejak bila jadi nakal dan kelakar ni? Disebabkan angin Sabah ke. Saya ingat Yunus dulu paling pendiam dan PEMALU!!!! I am happy for you. You sounded happy and confident on the phone. I almost thought i got a wrong number.

Anson - thank you for driving and entertaining us with all the funny anecdotes all the way back from KL to Klang and Klang to KL.

Rodziah - I will try and make it to Nik Mahizan's daughter's weddintg. It would be great to get together again.

Nik Mahizan....ya Allah mudanya nenek ni:):):) Dollah....hang sangat bertuah dapat isteri yang cantikl dan awet muda

Cik Pah ....Akhirnya dapat juga menulis:):):)

Radziah Hamzah/Jaliyah - sangat gembira dapat berjumpa kembali dan juga yang lain-lain di Klang.

Rahiman...tak naik badan langsung...macam Naim, sampai tua sekeping, tak payah teruk-terul exercise macam kita orang ni....!!!

Warmest regards
Kamilah

No comments: