09 August 2011

Masih Hidup



Assalamu’alaikum wbt.
Apa khabar semua?, didoakan semua kawan2 dan cikgu sehat sejahtera. WM baru balik dari program Ihya Ramadhan . Ramadhan telah berlalu seminggu. Fasa pertama hampir selesai, Fasa kasih sayang dan Rahmat Allah. Semuga semua sempat bertemu fasa ke dua, peluang mendapat maghfirah / keampunan Allah dan seterusnya fasa terakhir Ramadhan. Pastinya akan keluar graduan Universiti Ramadhan yang cemerlang dan mampu menjana transformasi yang dapat memanfaatkan ummah. Teman wakman Allahyarham Muzaimi Mohamad dijemput awal oleh ALLAH SWT dan telah dikebumikan di tanah perkuburan kg.Peringgit. (di mana Allahyarhamah Esah bte Abu disemadikan). Semuga dicucuri Rahmat dan Maghfirah serta ditempatkan bersama para syuhada’ wa solihin. Allahyarham seorang kaunselor dan cukup ramah dan periang.



Mengenai salah maklumat yang menyatakan wakman yang meninggal dunia, mungkin kesilapan. Al hamdulilah wakman masih sehat. Pagi Ahad semalam (7 Ogos 2011) sempat bergotong royong membersihkan kubur di Peringgit, rupa2nya ada teman dah ditentukan akan dikebumikan pada hari Isnin ( Ogos 2011).
Di atas keprihatinan kawan2 dirakamkan jutaan terima kasih. Kak Timah & Abang Din serta anak datang ke Parit Gantung sampai tersesat jalan. Semuanya tanda kasih sayang sahabat-sahabat gen77kik.






Ramadhan terus berlalu laju, selaju angin pantai yang merombak pasir pantai. Manusia akan beruntung andaikan mereka merasai kehilangan Ramadhan, justeru ketika peluang masih ada mereka terus memburu 1001 macam kelebihan Ramadhan al Mubarak.

Salam Sukses
wakman
5sas2kik77

No comments: