20 March 2008

KHABAR DARI BANDUNG

ASSALAMUALAIKUM WARAHMATULLAH ,

Sahabat yang di rahmati Allah SWT,
Mohon Maaf kerana agak terlambat mengkhabarkan darihal Bandung ,
Kami tiba jam 1300 , selepas lunch , kami check in dan jam 1700 bertolak ke rumah Bapak
Kami disambut dengan penuh keshahduan , Saya sudah biasa tetapi dakapan demi dakapan antara kami , hingga Bapak hampir tidak kenal dengan cikgu Shahrom,

Hidangan - SUNGGUH ISTIMEWA , kami juga dilayan oleh tiga putra bapak .
Terima kasih kak Timah kerana membawakan ole ole dan cenderahati bagi pihak GEN 77 . agak lumayan deh .....(Mawi kena pikirkan hal ini ) .
Saya ada rakam suasana di rumah bapak ,malangnya bila di edit - audio tak on - inilah bahananya bila jurukamera tak ikut sama .
Esoknya saya dapat sms dari Ibu Soenaria menyatakan hasrat bapak utk datang menemui kami di hotel. Program di atur dan bapak datang semasa breakfast .... Meriah lagi suasana di meja kami ...
Kepada semua sahabat , pesanan dari Ibu , agar datang menziarahi bapak kerana bisa menjadi penawar kepada penyakitnya ....
Alhamdulillah , kali ini saya rasa kesihatan Bapak mulai pulih , dan berkali kali bapak menyatakan hasratnya utk datang menemui kita . .... InsyaAllah ..
Apakah mungkin kita bisa menerbangkan bapak pada tanggal 11 April ?????? ini harapan semua teman ????? Saya hanya menunggu green light dari Ibu Soenaria .... and Kamilah pls get ready ............ sama sama lah kita berdoa .............
WELDAN DAN BAPAK


BAPAK ,SAIFUL RAHMAN DAN CIKGU SHAHROM

BAPAK,PUTRI INA , IBU DAN KAK TIMAH

CIKGU TAHIR , IBU DAN BAPAK




DI KAWAH GUNUNG BERAPI -TANGKUBAN PARAHU

MAHABBATEIN



No comments: