06 March 2008

Kenangan di Melaka

Assalamualaikum Gen77, semoga semuanya sihat sejahtera dalam peliharaan Allah.
Maaf dipinta kerana kali ni saya nak berkongsi gambar2 kenangan reunion di Melaka pada 24 februari lepas. Saya tertunggu2 juga coretan dan gambar dari Wakman sebab beliau dah sediakan cameraman, tapi sikit je gambar2 yang keluar ni.
Pertamanya nak ucapkan berbanyak terima kasih kepada Wakman yang sudi menjemput saya dan anak dara saya ke lokasi reunion di rumah Puan Fatimah Hassan.

Rumah Puan Fatimah Hasan di Kandang, memang luas, amat sesuai untuk pertemuan sebegini. Macam kenduri kahwin, siap dengan bannernya lagi. Terima kasih Fatimah.Dalam pertemuan ini saya telah dapat berjumpa dengan ramai kawan perempuan, ya, pertemuan di Melaka dikuasai oleh Gen77 perempuan. Paling seronok dapat jumpa roomate masa di Blok D dulu, Rabiah Bujang dari Melaka selain Kamilah. Seorang lagi,Fatimah Ali belum ketemu.










Puan Fatimah, Tuan Rumah
X Roomate- Rabiah Bujang, che Pah n Kamilah


Saya juga dapat bertemu dengan Jumaiyah dari Singapura, rakan yang duduk bersebelahan saya semasa di kelas dulu. Kami juga sempat berkumpul bersama pelajar 5 Sastera 1 1977 (Mustafa Md Noor, Che Pah n Jumaiya) dan pelajar 6 Atas 1 1979 yang terdiri dari Gen77 (Naim, WakMan, Mustafa, Kamilah, Afrinah n Che Pah).




No comments: