02 February 2008

Dari Rohani Daud

Assalam..kum kpd semua ex student f5kik77 yang dikasihi serta semua guru2 yang banyak berjasa.Kepada yang menghadiri majlis kenduri Abdullah & Nik-semoga tali persahabatan semakin bertaut.Kepada yang belum berkesempatan,moga dipermudahkan Allah untuk bertemu di lain masa.Seronok bila tatap gambar cikgu2,ustaz2 dan kawan2 dalam blog,hilang penat seketika dengan tugasan harian.Kawan2 sebilik saya dulu dimana menghilang.Takat ni Siti Fatimah aja yang dah dihubungi.Zaidah Omar dulu mengajar di Pasir Pekan tapi dah balik ke Terengganu.No.handset dia dah terdelete. Aminah Hassan mungkin berselisih bahu dengan saya di pasar Siti Khadijah kut sebab pejabat saya sepelaung dengan pasar tu.Hasnah Salleh masih tak dapat di kesan.Ikut cerita ibu saya dia dah menetap di K.Terngganu .
Kepada kawe2 yang dudok di Lembah Klang tu dapat la kita jumpa sedikit masa lagi.,terutamanya Asmawi.Adakah dia masih kecik seperti dulu atau dah besar macam anak saya.Saya memang kenal dia tu sbb dia memang budak cerdik.Maaf ye asmawi .Kalau ada kesempatan nak ziarah ustaz Ahmad sekali.Saya akan ke KL pada 18.2.2008 selama beberapa hari. Mugkin tiba d KLIA 8.30 malam sbb ari tu saya kena hadir taklimat oleh pegawai teknikal HQ .Saya ke sana menziarahi anak ke 2 (Norul Huda) - d Shah Alam & adik nya Nurhidayah d Sri Hartamas.) Kedua2 sedang menunggu kedatangan orang baru.

Sekian dulu,mohon ampun dan berbanyak maaf jika terkasar bahasa.Jumpa lagi

No comments: