22 January 2008

Pemain Hoki Wanita di mana?

Assalamualaikum.
Saya nak cari kawan2 yang sma2 main hoki dulu...yang saya ingat Jalilah,Rosmawati..sapa lagi ek? Mostly budak2 Perak, Sekolah Ta'yah la....anda semua sila hubungi saya semula..
Dulu kalau main hoki saya selalu jadi defender, selau kena kayu hoki kat betis kan...n kena bola hoki kat mata....Pengalaman paling seronok bila jadi Juara MSSS Daerah Kelang...Teringat dulu, kita main hoki pakai seluar panjang, t shirt tangan panjang n pakai skarf, tapi sekolah lain pakai skirt pendek, kembang, t shirt tangan pendek...pasukan lawan siap perli2 kita lagi kerana penampilan kita, at last kita yang menang...Gol! ...di manakah anda semua?
Gambar pemain hoki tak da dalam simpanan saya, Majalah restu pun ntah kat mana2...

Dato Dollah Hassan, boleh attachkan gambar tu kat blog ni tak? Tentu ada majalah Restu 77 dalam simpanan KISAS kan...

Asmawi, fasal cadangan Majalah restu Versi 2.0 tu amatlah dialu2kan...tapi saya nak katakan di sini bahawa saya tak berapa ingat lah kenangan2 semasa form4&5, mungkin masa tu belum cukup umur kot...he he ..tak banyak yang boleh ditulis, banyak kenangan masa form6.

Saya juga tak lupa pada kawan2 yang pernah jadi room-mate masa form 4&5..semestinya Kamilah, Kamariah ? (Trengganu), Rabiah (Melaka), Aminah Hasan, Latipah Zulkifli..di mana anda semua? Di mana Mona?
Latipah Zulkifli, Pah Zul...syukur dah jumpa semula dalam blog ni..Dulu sebab ada 2 Latifah, kami di kenali sebagai Pah Zul n Pah Mail. Masa form 5 - form 6, adik2 kenali saya sebagai KAk IL n Kamilah sebagai kak Yie...nama2 yang glamor masa di KIK dulu tu..

Sekian dulu dari Che Latifah di Perlis Darus Sunnah-

No comments: