11 January 2008

Dari Norbakry again

Email ini saya terima dari Noorbakry. Oleh kerana ia memberi manfaat untuk semua, saya panjangkan di sini untuk tatapan semua.

Asmawi

--------------------------------------------------------------------------

Akum.

Aku di beritahu oleh Halimon supaya malayari blog kik77.Cuma nak ingatkan hang lawatan kita ke Cameron Highland semasa hokey world cup di KL. Siapa yang kena tangkap skodeng budak2 pempuan kat bilek sebelah. Cikgu sushama mengamuk. Tak pasal2 orang yang innocent yang terkena cekup. Yang lain pura2 tidur, hahahahha. Dalam gelap2 tu. Tapi dia frust sangat aku tak score biology. Sebab masa test, aku yang selalu score. Agaknya sebab kurang berkat pasal incident tu kot. Nasib baik dia tak report kat kakak angkat aku, prefect shamsiah cik.

No comments: